maandag 13 juni 2011

Tangerine fatal en birds in the sky

Laatst was er een aanbieding bij de Etos voor Bourjois nagellak, 2 voor de prijs van 1. Ik had al eerder Bourjois nagellak gekocht, en het is sinds dien mijn favorieten nagellak! Dus ik kocht snel nog 2 kleurtjes bij. ik probeerde er eentje uit op mijn nagel en vergat het er telkens af te halen. Er zat een base-coat onder maar geen top coat. Hier foto's van hoelang het bleef zitten.
Dit was op dag 1, zoals je kan zien is het een vrolijke oranje kleur. Het dekte al perfect met 1 laag, ik was zeer tevreden ;)
Dit is op dag 7, het zit er nog bijna helemaal op! alleen het randje is eraf. Ik was echt 'blown'away' door dit resultaat, een nagellak die met 1 laag perfect denkt en zonder top coat een hele week blijft zitten.
 de kleur is trouwens 33 tangerine fatal

Toen ik de nagellak er toch maar had afgehaals besloot ik maar weer eens een nail-art te maken:

Deze nail art heb ik gemaakt met
* rimmel londen pro; 500 peppermint
* miss sporty donkerblauw glitter (geen nummer of naam)
* bourjois 91 blanc raffine
* Golden rose 106 (dun kwastje)

Speak soon, Marinda

1 opmerking: