donderdag 9 juni 2011

Let's draw!

Zoals jullie misschien wel weten (via mijn profiel) hou ik erg van creatief bezig zijn, dit keer zal ik wat van mijn tekeningen laten zien.  Ik heb verschillende teken periodes gehad, eerst waren het elfen, soms werkte ik met kleur, de volgende keer had ik zin om manga uit te proberen en vervolgens werd hetgrijstinten realistisch. Wie weet wat m'n volgende periode wordt ;)

Deze hoort bij de periode van gekleurde elfen, ik heb de tekening nooit helemaal afgemaakt omdat het niet zo goed ging als ik hoopte.
Dit is mijn allereerste manga tekening, k was erg blij met het resultaat, vooral de uitdrukking in haar gezicht vind ik geweldig
Deze manga vond ik zo leuk om te maken, telkens als ik naar het plaatje keek smolt mijn hart, want zeg nou zelf, she's so adorable!!
Hier ging ik al langzaam naar de volgende fase, het is nog steeds een elf maar m'n tekenkunsten zijn toch al aardig verder aan het ontwikkelen. Ik focusde vooral op de ogen bij deze, en die zijn (al zeg ik het zelf) aardig gelukt.
De 2na laatste alweer, en hier ben ik al volledig in de realistische grijstinten fase. Ik had deze tekening voor en competitie gemaakt, helaas niet gewonnen maar wel weer ervaring rijker.
Deze tekening heb gemaakt naar een plaatje van Emma roberts (geweldige actrice!) Ik ben vooral trots op het haar, dat vind ik het moeilijkste te tekenen. Ik heb van deze tekening ook een filpmje gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=GNq9xFCZyBw
Dit is de tekening waar ik nu mee bezig ben, ik ben er zo trots op! Het is echt de beste tekening die ik ooit heb gemaakt. Ik ben er nog lang niet klaar mee, maar ik zal jullie op de hoogte houden ;)


2 opmerkingen:

  1. waauw meid, je weet wat ik vind, maar ze zijn zo mooi! die manga en die van emma roberts ook supergaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, supermooi! Ik ben ook dol op tekenen, en ook het liefst in grijstinten ;) Xx

    BeantwoordenVerwijderen