zondag 22 mei 2011

Zomerse haarstijlen

Laatst zag ik een blogbericht op een hele leuk site die ik al een tijdje volg (http://www.beautylab.nl/2011/05/video-summer-hairstyle-inspiration.html)
In het filmpje laat ze 5 zomerse haarstijlen zien, onder ander met een sjaal, ik vond het er zo leuk uitzien dat ik er zelf ook een paar gemaakt heb.
1. The braided scarf  (uit het filmpje)
2. The braided scarf knot
                                                    

3.  low scarf tail



4. High scarf tail

5. headband-tail scarf

Ik vind zelf de vlecht en de knot erg leuk! Er staat geen uitleg bij omdat het anders een erg lang artikel zou worden, misschien plaats ik wel een poll en degene die het leukst word gevonden maak ik nog een artikel over.

Liefs, Marinda

2 opmerkingen:

  1. wat leukk!
    ik vind het eigenlijk alleen mooi staan als je lang haar hebt,, zoals jij:D
    die met die lage staart vind ik het mooiste, en die eerste foto:D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanks for the follow! I'm super jealous of your nice long hair, I wish mine was long enough to try this out!

    BeantwoordenVerwijderen